BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 12 March 2011

tOlong ingatkn aKu...!

                                        mak2 berkate..'blajo rajen3,,+jgn nakal3 kt skola...'
ank jwb:'ye mak...dun weri b hepi ye mak..'  hmm,,ape mkne 'ye mak' tu lau kt skola maen je,,bseronok ngn kgkwn,,egt blajo 10min..tp egt nk b'suke rie 10jam..!tiap mggu mak ayh melawat+anta duit dgn hrpn anknye ckop mkn+blnje tuk troskan blajar dgn slese.....tp,,,,hmmmm.....
mase mk ayh dtg  mlawat...antare psnan yg wajib..'jgn tggl solat+rajen3 solat sunat+rajen3 puase sunat'...ank jwb:ye mak...dun weri b hepi....tp ,,ape mkne 'ye mak' tu lau kt ostel,,solat sunat +puase sunat liat betol nk buat.....!(aiseyy,,terase aku..)
hhmmmm,,aii...muhasabah diri jap,,aku sgt nakal wktu skola dlu.....xsmue nsiht mk+abh+ckgu+kwn aku ikot..skrg pon sme..aku xnk jdk ank derhaka..;(...huhu,,wktu skola dlu,,mcm3 da buat,,sronok mmg sronok,,,,tp..........pke sndirilah ye....hehe
Kite patot bersyukur krane msih ade yg xjemu mngingatkn...kn3..?
itu tndenye ALLAH mseh syg kt kte....Alhamdulillah....xpela,,knakalan dulu jdikn kenangan pon srOnok gak..hehehe...
skrg ny...rse diri da smaken besar+dewase...tggungjwb pon da mken terase dlm diri....jdi kwn3,,kte knelah saling mngingatkn ye...mnusie xpnah smpurne..sling mmerlukan....andai aku terjatuh 1hari nnti....pimpinlah aku dan tolOng ingatkan aKu.....~

0 comments: